Web stranica u poslovanju današnjih tvrtki neizostavan je dio poslovne aktivnosti i najbolji metod prezentiranja proizvoda/usluga te komunikacije sa klijentima.

Tvrtka bez web stranice ne može se smatrati ozbiljnom. Ona je nužan dio imidža te omogućuje postojećim i potencijalnim kupcima tvrtke da putem web stranice u svako doba saznaju sve o poslovanju i proizvodima/usluga tvrtke. Nijedan drugi marketinški alat nema te mogućnosti.

Koristi od web stranicaUobičajen postupak izrade web stranica

Danas se internet koristi kao nekoć telefonski imenik

U današnjim vremenima gotovo svi koriste internet da dobiju korisne informacije na globalnom i lokalnom nivou. Potencijalni kupci proizvoda/usluga koriste pametne telefone i tablet uređaje da donesu odluku gdje mogu najpovoljnije obaviti kupovinu.

Kredibilitet

Ljudi očekuju da svaka tvrtka ima web stranicu, baš kao što su nekoć očekivali da ima stvarnu fizičku adresu. Bez web stranice potencijalni kupci daju prvenstvo tvrtkama koje u poslovanju koriste web stranicu za proizvode koji su im potrebni. Web stranica pojačava profesionalnu sliku o tvrtki i potiče povjerenje kod klijenata.

Bolja informiranost

Ako se web stranica promatra kao katalog onda se kroz web stranicu svi podaci o proizvodima/uslugama mogu mnogo lakše i brže ažurirati u odnosu na printane materijale. To je veoma efikasan način da se postojeći i potencijalni kupci informiraju o novih proizvodima, promocijama… Web stranica može uvijek pružiti svježe informacije.

Dostupnost tvrtke 24/7/365

Web stranica omogućuje klijentima pristup proizvodima/uslugama kada je tvrtka zatvorena. S današnjim načinom života to je prednost za mnoge tvrtke da omogući ljudima da pregledavaju proizvode/usluge ili ako se radi o web dućanima da iste kupe. Trgovina bez radnog vremena.

Razvoj branda

Sve velike tvrtke imaju prepoznatljiv brand. Web stranice i internet omogućili su manjim ili manje poznatim tvrtkama da razviju svoju reputaciju i brand u mnogo kraćem roku i uz mnogo prihvatljivije troškove nego što je to bilo moguće prije pojave interneta. Web stranica je početna točka za razvoj branda.

  • Prikupljanje informacija, postavljanje ciljeva, ciljano tržište)
  • Planiranje, tzv. Sitemap – struktura i navigacija (materijali: tekstovi, slike)
  • Predložak
  • Unošenje sadržaja
  • Testiranje, isporuka, pokretanje
  • Održavanje
Započnite sa besplatnim demo linkovima
web stranica (dizajnirajni predlošci)