Marketing putem društvenih mreža možemo ukratko definirati kao svaku strategiju tvrtke koja je usmjerena na poticanje potencijalnih kupaca (ciljanih tržišta) da međusobno dobrovoljno i besplatno razmjenjuju informacije o nekom proizvodu ili usluzi, komentiraju, lajkaju. Na taj način tvrtki se omogućuje da promotivnu poruku ili oglas prikažu velikom broju potencijalnih kupaca.

Danas mnogi posjetitelji interneta započinju i završavaju svoj dan prelistavajući novosti na društvenim mrežama. Istraživanja pokazuju kako prosječni korisnik pogleda u svoj smartphone više od 250 puta dnevno. To je mnogo prilika za doći do potencijalnog kupca.

Koristi od marketinga na društvenim mrežamaUobičajen postupak kod marketinga na društvenim mrežama

Povećavanje svijesti o brandu

Ljudi su skloni vjerovati u neki proizvod i kupiti ga ako vide npr. na Facebooku da je isti lajkan ili preporučen od strane prijatelja. Jednostavno, ako tvrtka uspostavi interakciju sa klijentima kroz sadržaje koji nudi na društvenim mrežama povećava svijest o brandu i gradi pozitivnu reputaciju o poslovanju. Svaki sadržaj koji se dijeli putem društvenih mreža povećava izloženost i čini korist za biznis.

Ciljano targetiranje publike

Kampanje oglašavanja na društvenim mrežama ističu se od ostalih vrsta oglašavanja upravo po mogućnosti najpreciznijeg targetiranja (dob, spol, lokacija, interes i mnogo više)

Interakcija tvrtke i korisnika

Društvene mreže su komunikacijske platforme. Ako kupac ili potencijalni kupac zna da sa tvrtkom može kontaktirati i dobiti odgovor u kratkom roku a ne samo automatsku poruku povećava se zadovoljstvo i sigurnost kod potencijalnih kupaca. Svaka interakcija na društvenim mrežama je prilika za javno prikazivanje bez obzira da li se radi o pohvali ili rješavanju problema pomoću neposredne komunikacije.

Isplativost

Marketing oglašavanje isplativ je dio strategije oglašavanja. Oglašavanje na društvenim mrežama može se veoma precizno definirati te se ne stvaraju nepotrebni troškovi koji često prate neke druge alate/medije oglašavanja. Strategija oglašavanja može se uvijek optimizirati a rezultati su vidljivi u realnom vremenu.

  • Informacije, analiza, razvijanje strategije, targetiranje ciljane publike

  • Izrada dinamike objavljivanja sadržaja i oglasa

  • Svakodnevno upravljanje, praćenje aktivnosti (komentari, poruke…). Razvijanje kanala društvenih mreža

  • Izvješćivanje, optimizacija, praćenje napretka.